Recenze hotelů – Al Nabila Grand Bay Makadi, Albatros Palace Resort

Posted by on Jul 8, 2014 in Cestování, Recenze hotelů

Tento hotel se skládá z velké hlavní budovy a několik menších bungalovů okolo. Hotelový komplex je umístěn v zálivu Sharm El Arab, přímo nad rozlehlou písečnou pláží. Ta nabízí dostatek prostoru k pohodlmému slunění u moře, ale také představuje ideální místo pro romantické večerní procházky. Moře nabízí zajímavý podmořský život a korálové útvary, což z této oblasti činí skvělé místo pro šnorchlování.

Hotel Al Nabila Grand Bay Makadi se nachází 32 kilometrů od Hurghady, významného turistického centra na pobřeží Rudého moře. Hotel Al Nabila Grand Bay Makadi zajišťuje za poplatek autobus do Hurghady, která nabízí množství kaváren, obchodů, restaurací a jiných společenských aktivit.

Albatros Palace Resort

Luxusní hotel Albatros Palace se nachází v jižní části Hurghady, přibližně dvanáct kilometrů od letiště. Hotelový komplex je rozlehlý, postavený v luxusním marockém stylu a náleží k němu krásná soukromá pláž. Pro ty, kteří se chystají navštívit centrum Hurghady, nabízí hotel odvoz autobusem. Albatros Palace Resort je skvělou volbou pro páry s dětmi. Nabízí akční nabídku, která jednomu dítěti ve věkovém rozmezí 2 – 14 let zajistí bezplatné ubytování a stravování. Vedle toho hotelový komplex nabízí řadu dětských atrakcí jako je dětské hřiště nebo skluzavka. Hotel nabízí řadu kaváren a barů nebo také kadeřnictví a obchody. Pokoje jsou vybaveny klimatizací, telefonem, televizorem, minibarem a plně vybaveným sociálním zařízením. O relaxaci a odpočinek se postará masážní salon nebo šachový klub. Kdo má rád více aktivity, může využít jízdu na kole či na koni nebo potápěčské centrum.